keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Pakkaaminen

Ajattelin kirjotella vähän, että mitä otin tänne mukaan. Määhän oon siis edelleen valtavan ylpeä siitä, että mun matkalaukku paino vaan 15kg! Käsimatkatavaralaukkuna mulla oli vaan reppu, kun aattelin, ettei oo tarkotuksenmukasta raahata tänne puolta omaisuutta mukaan. Muutenki otin tänne lähinnä sellasta tavaraa mitä ei harmita jättää lähtiessä tänne. Voisin ihan vaikka listata, mitä mulla lähti mukaan.

Vaatteet (nää oli matkalaukussa. Toki päällä oli jotain ku en harrasta alasti matkustamista ja käsimatkatavaroissa oli vaihtosukat, -alushousut ja -toppi)
- farkkutakki
- huppari
- ohut neule
- pitkähihainen paita
- 4x 3/4-hihainen paita (käytännössä sama asia ku pitkähihanen, ku tykkään noista vaa enempi)
- 2x t-paita (en halua enää t-paitarajoja!)
- 9x toppi (näitten kaa vähä liiottelin ku en osannu päättää mitä värejä...)
- 3x arkimekko
- farkut
- 2x lökärit
- hame
- caprit
- legginsit
- sukkikset (joiden huomasin olevan rikki...)
- 2x shortsit
- 2x shortsit hameen/mekon alle estämään vilauttelut
- 3x urheilupökät
- 4x urheilutoppi
- 2x urheilurintsikat
- 2x urheilurintsikat muuhun ku urheiluu
- yömekko
- unisukat
- villasukat
- paaaaljon sukkia ja alushousuja
Nyt jos pakkaisin uudestaan, jättäsin muutaman topin kotii ja pakkaisin pari lämpimämpää hupparia sekä ainaki kahet villasukat, sillä vaikka lämpöasteita on se n. 20 vähintään päivisin, nää talot on kylmiä!

Kenkiä otin mukaan vaan neljä paria eli jalassa tennarit ja laukussa lenkkarit, sandaalit ja ballerinat. Ois voinu kyllä ottaa vielä sisäurheilukengät myös...

Otin lisäks lähes kaiken kosmetiikan mukaan, ku en jaksa heti olla ostamassa uutta, joten nekin meni matkalaukussa nätisti. Matkalaukussa tuli myös mun tuliaiset perheelle.

Käsimatkatavaroissa mulla oli oikeestaan vaan lentokonetekemistä (lukemis- ja kirjottamistouhuja), tärkeet paperit (pankkitunnukset, viisumi tulostettuna, passi, lentoliput, vakuutuspaperit jne.), rahat, puhelin ja tabletti.

Kauheen vähältä kuulostaa toi mun tavaramäärä ainaki omaan korvaan, mut hyvin oon pärjänny! :)

Vähän näkymiä aamulenkiltä. Vois kyl alkaa kantaa kameraa mukana ni sais tänneki jännempää sisältöä :)




2 kommenttia:

  1. Kiitos, tästä sai vähän vinkkejä/helpotusta mun pakkausurakkaan, vaikka oonki lähössä eri puolelle maailmaa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva, jos oli jotain hyötyä tästä :) tsemppiä pakkausurakkaan ja huikeeta reissua!

      Poista