keskiviikko 29. heinäkuuta 2015

Eka viikko

Oon ollu jo viikon täälä, ihan outoa! Mulla ei oo kamalasti mitään kerrottavaa, ku en mää ihan kamalasti oo mitään ehtinny tekemään. Lähinnä oon vaan ollu täälä perheen kans ja iltasin lenkkeilly näitä mäkiä ylösalas.

Lauantaina mulla alko "oikeet" työt. Nää vanhemmat meni häihin ja jäi yöks kaupunkiin, joten olin lasten kanssa. Isän äiti tosin tuli auttamaan, etten heti ekana ois ollu melkee vuorokautta päineen kolmen muksun kans. Pari tuntia kuitenkin oltiin keskenämme ja kaikki edelleen hengissä. Voitto! Tällä viikolla oon myös tehnyt hommia päivisin, kun toi äiti on hoitanut asioita, jotta pääsee ens viikolla lähtemään töihin ilman, et kaikenmaan hommia roikkuu. Tää pienin on ottanut mut tosi hyvin eikä enää itke, kun äiti ja isä lähtee ja joutuu jäädä mun kanssa. Keskimmäisen kanssakin tullaan jo kivasti toimeen, mut se on vähä enempi vanhempien perään ja todnäk tulee aiheuttamaan enemmän ongelmia ku toi maailman ilosin ja hymyilevin yksvee. Ja toi vanhin. Se on aivan mainio lapsi ja se tuntuu tykästyneen muhun ihan tosi paljon jo. Saan siltä lahjoja ja se halailee mua jatkuvasti ja tänään s
e jopa laulo mulle laulun nimeltä Tiia Maria.

Ylimpänä kukka, jonka herra toi mulle tänään koulusta tullessaan ja alhaalla molemminpuolin kiitoskortti parin päivän takaa. Kuin suloinen voi toinen olla?? :3

Haha tää mun teksti on tosiaan vähän tylsää ku en oo vielä ehtinny käyä missään. Huomenna mulla on vapaata ja aion mennä shoppailemaan, koska tää talo on välillä aika kylmä enkä mää ollu varustautunu. Aattelin myös käydä kyselemässä parista läheisestä kuntosalista hintoja ja muuta, jos vaikka liittyis.

Ens viikolla mulla alkaa ihan kunnon pitkät päivät kun tuo äiti menee töihin mut tiistaina meen mummon kanssa katteleen mitä Brisbanesta löytyy! Jännää :)

Otin kuvan parvekkeelta

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti