keskiviikko 8. heinäkuuta 2015

12 yötä lähtöön

Hurjaa. Enää neljä päivää Tampereella. Tänään itkin ekaa kertaa et lähen, haha. Kuuntelin surullista musiikkia ja siitä se sitte lähti. Ei varmaan oo viimenen kerta. Oon kyllä siis innoissaan lähössä, mut onhan se nyt surullista jättää kaikki tänne viideks kuukaudeks, jos vaikka takasi tullessa mulla ei ookaan enää kavereita tai jotai.

Mulla on nyt viisumi. Se oli ihan ylihelppo hommata. Googlesta löyty ihan kelpoja ohjeita ja koska hain ton jo pari viikkoa sitten ni en jaksa mitään ohjeistuksia laittaa. Hintaa tuli semmoset 300e ja luottokortilla tarvi maksaa. Nyt mulla on ongelma, ku en osaa maksaa mun luottokorttilaskua :D Ei auta, ku marssia Kannuksen Osuuspankkiin kuhan sinnepäin Suomea ens viikolla eksyn. Vakuutuksia kävin myös kyselemässä. Tällä hetkellä vaihtoehtoina on Fennia ja Turva. Huomenna vielä meen kyselemään vähän lisätietoja ja sitten sijoitan roposiani itseni ja matkatavaroideni turvaks.

Oon koittannu tehä kaikkee jännää tällä viikolla. Maanantaina mentiin tyttöjen kanssa moikkaamaan poikia Lempäälän liikennepuistoon, jossa poijjaat on kesätöissä. Pääsinpä minäki kokeilemaan vähä polkuautoa hehe

Btw poltin itteni viime viikolla ja sain tommoset ihan kamalat t-paitarajat
Eilen sit käytiin kaverin kans kattomassa Magic Mike XXL. Tein jo facebookiin ragepostauksen, mut oikeesti meni kyl 9.60e vähän hukkaan. Ihan jees leffa joo ei siinä mitään, mut kantava voima oli oikeestaan vaan timmit lihakset. Eka osa oli paljo parempi, koska siinä sentää oli joku juoni ja tanssikohtauksetki oli kunnollisia ja hyviä. Tossa ne oli lähinnä semmosta kuivapanemista. No, onpa seki nähty eikä tarvii toista kertaa kahta tuntia tohon käyttää :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti