maanantai 15. kesäkuuta 2015

Illanistujaistouhuja

Perjantaiaamuna jutustelin mun aussiperheen kanssa Skypessä. Oon sen verta realisti, et ymmärrän, että edelleen homma voi jostain syystä kusta, mut kyllä mulla vaan tällä hetkellä on tosi hyvä fiilis tosta hommasta! Vanhemmat vaikuttaa ihan supermukavalta ja meidän keskustelujen jälkeen mulla on aina ihan tosi kiva olo. On myös ollut kivaa, että oon päässyt vähän jutustelemaan lastenkin kanssa ja ne on nähneet mut ja mä ne. Hyvä tästä tulee :) Muuten nää hommat ei oo edenny juuri mihinkään, mut mulla on loppuviikko töistä vapaata, joten eiköhän tuu asioita hoideltua sitten oikeen olan takaa.

Tulin Tampereelle perjantaina, koska lauantaina oli mun opiskelukaverin läksiäiset. Tää kaveri lähtee vuodeksi Jenkkeihin au pairiksi. Samat hommat siis meillä edessä, mut onhan toi huimasti rohkeempaa ottaa ja lähtee vuodeks. Minen uskaltannu olla niin raju :D Ilta oli tosi mukava, emäntä oli tehnyt hyvää ruokaa ja juomaa ja illan kruunas se, että Doriksessa sai ruokaa ilmaseks. Kuin siistiä oikeesti mennä baariin notkuvan pöydän ääreen hehe.

Sunnuntaina nukuin ihan ylimyöhään vaikka en ees juuri juonut lauantaina. Mutta se valvominen... (Pakko heittää tähän väliin, et Ausseissa mulla on sit kuuden aamut edessä.) Vettä, kun tuli ku saavista kaataen, valmistauduin jo tylsään lagailupäivään. Onneks ihana ystäväiseni ehdotti ruokaa keskustassa ja eihän se siihen lounaaseen jääny vaan piti hakee mäkkäristä jälkkärijätskit. Kovin syömispainoisia juttuja mulla, mutta minkäs teet, kun makunautinnot on mieleen :p


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti