maanantai 10. elokuuta 2015

Lone Pine Koala Sanctuary

Viime sunnuntaina tapasin pari suomityttöä cityssä. Oltiin tosiaan löydetty toisemme facebookin kautta ja kun kaikki kerran Brisbanen suunnilla pyöritään, päätettiin treffata. Oli tosi ihana viettää välillä aikaa omanikästen kanssa ja puhua koko päivä Suomea (ei siinä, musta alkaa tuntua jo aika luonnolliselta ja sujuvalta lätistä enkuks). Mentiin siis tonne Lone Pine Koala Sanctuaryyn, joka on siis eläinpuisto, jossa on kaikkia aussielukoita kenguruista ja dingoista vesinokkaeläimiin ja liskoihin. Toi oli varmaa ainut paikka, jonka tiesin täältä etukätee ja johon halusin mennä :D

Vili Vilperi

Aarne Alligaattori


Ei ne vauvakengurut aina oo sillee söpösti tuola pussissa. Oisin halunnu nähä sen naaman :(


Ihanko minä: laiska ja pyöree :'D

Tällä viikolla oon tehny lyhyitä päiviä. Eilen aamulla siivosin pari tuntia (mun ei siis tarvis mut miksei ku ei ollu suunnitelmia ja siitä maksetaan) ja illasta olin myös parituntia lasten kans ku noi meni johki verokeskusteluun tmv. Tänään olin ysistä kolmeen kahden pienimmän kans. Oli iisi päivä, kun tolla tytöllä oli kaveri kylässä!

Oon joutunut täällä myöntää kuolevaisuuteni. Mää meinaan aina kehuskelen sillä, ku en oo ikään kipeenä. Mulla on oikeesti joku supervastustuskyky ja ehkä maksimissaan kerran vuoteen sairastan flunssan ja that's it. En myöskää oo juurikaan allerginen millekään PAITSI ilmeisesti jolleki, mitä täälä on luonnossa... Oli pakko marssia apteekkiin ja ostaa vaaleenpunasia pillereitä. Olo onki kyllä jo parempi jee :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti