keskiviikko 28. lokakuuta 2015

Mitä oon tehny lokakuussa

Mitä ihmettä kohta vaihtuu taas kuukausi??!! Mulla on onnistunut taas tää kirjottelu jäämään, mut niin se mulla aina käy, kun on liian kivaa ja elämässä tapahtuu :)



Viimeks taisin kirjotella ton Gold Coastin viikonlopun jälistä, joten vähän koitan ottaa kiinni :) ton viikonlopun jälkeen onnistuinkin hankkimaan taas jonkun pöpön. Se onneks talttu helpommin ku se eka. On silti tullu lääkehyllyt täällä tutummaksi, ku Suomessa. Täälä muuten kaikkia lääkkeitä (paitsi resepti) saa ihan ruokakaupoista. Ei kai Suomessa? Apteekeissa puolestaan on lääkkeitten lisäksi myynnissä meikkejä (ihan siis kaikkia perus Maybellineä yms), hajuvesiä jne. Joissain on jopa karkkihyllyt :D



Yks lauantai-ilta olin lapsenvahtina näiden tuttavaperheen lapsille. Oli tosi mukava kokemus ja lisäraha on aina plussaa! Niillä on kaks lasta, joista nuorempi oli tehny mulle oikeen kirjeen. Ilta meni rattosasti, kun leikittiin roolileikkejä (mullekin löyty dinohäntä!) ja lueskeltiin kirjoja illallisen ja kylvyn jälkeen.



Yks tiistai kävin leffassa. Kävin kattoo Pan, joka siis kertoo miten Peter Panista tuli Peter Pan. Mulle tuli siitä vähä PotC-vibat. Tykkäsin kyllä kovasti ja musa erityisesti ansaitsee hehkutusta! Käykää kattoo!



Ohitin mun puolivälin täällä mitä kummaa...



Viime viikonlopun olin Byron Baylla. Ihan lempparipaikka tähän mennessä! Vaikka sää oli kurja ja tuli muitakin vastoinkäymisiä niin silti jäi hyvä fiilis tosta! Toivon, et ehtis vielä käyä siellä ennen Suomeen paluuta :)

Ens viikonloppu on halloween, joka on semi-iso juttu täällä. Melko uus ja osa juhlii, osa ei. Mun vanhin hostlapsi on allerginen maissille (ei karkkia koska niissä on maissitärkkelystä) ja maidolle sekä maapähkinälle (ei suklaata), joten ne ei mee karkkikierrokselle ollenkaan. Mennään kuitenkin illalliselle ravintolaan. Sen jälkeen meen parin muun au pairin kanssa istumaan iltaa irkkupubiin, jonka bongasin eilen harhaillessani cityssä.

Mun ihanista ihanin hostperhe muuten ottaa mut mukaan Sydneyyn ennen joulua! Maksaa mulle lennot ja asuminen ja ruokakin kustannetaan, kun ollaan hostäidin vanhempien luona :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti